مالک ملک اجاره ای

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
فعالیت غیرفعال
از سوی دیگر، اگر ملک اجاره ای شما یک سرمایه گذاری جانبی است - و شما به طور مادی در سرمایه گذاری شرکت نمی کنید - یک فعالیت منفعل در نظر گرفته می شود. در این مورد، هر گونه ضرر فعالیت غیرفعال را می توان تنها برای جبران درآمد فعالیت غیرفعال استفاده کرد. به عبارت دیگر، شما نمی توانید از ضرر و زیان ملک اجاره ای برای محافظت از سایر درآمدهای مشمول مالیات استفاده کنید. در عوض، زیان تا زمانی که شما درآمد غیرفعال ایجاد کنید یا سرمایه‌گذاری را بفروشید به جلو منتقل می‌شود
منابع درآمد ملک اجاره ای
اگر مالک ملک اجاره ای هستید، باید تمام درآمد اجاره ای را که دریافت می کنید گزارش دهید - اما به خاطر داشته باشید که این شامل مواردی بیش از چک های اجاره ماهانه است.

اجاره
پولی که برای اجاره دریافت می کنید عموماً مشمول مالیات در سالی است که آن را دریافت می کنید، نه زمانی که سررسید یا به دست آورده اید. این بدان معناست که هرگونه پیش پرداخت نیز باید به عنوان درآمد تلقی شود

برای مثال، فرض کنید خانه‌ای را به قیمت 1000 دلار در ماه اجاره می‌کنید و مستأجران جدید را ملزم می‌کنید که اجاره ماه اول و آخر را هنگام امضای قرارداد اجاره بپردازند. در این صورت، باید 2000 دلاری که به عنوان درآمد دریافت کرده اید را اعلام کنید، حتی اگر 1000 دلار از آن 2000 دلار دوره ای را پوشش دهد که ممکن است چندین سال در آینده باشد.

هزینه های پرداخت شده توسط مستاجر
هزینه هایی که مستاجران شما می پردازند به عنوان درآمد اجاره به حساب می آیند اگر هزینه برای چیزی باشد که آنها موظف به پرداخت نیستند. به عنوان مثال، فرض کنید مستاجر شما قبض آب را پرداخت کرده و آن را از پرداخت معمول اجاره بهای خود کسر می کند. در این صورت باید مبلغ را در درآمد اجاره خود لحاظ کنید. بسته به هزینه، می توانید مبلغ را به عنوان هزینه اجاره کسر کنید

تجارت برای خدمات
اگر مستأجر شما در ازای اجاره به تجارت خدمات ارائه می دهد، باید ارزش بازار منصفانه خدمات را به عنوان درآمد در نظر بگیرید.7 برای مثال، اگر مستأجر شما خانه اجاره ای را در ازای اجاره یک ماهه (به ارزش 1000 دلار) رنگ آمیزی کند. 1000 دلار را به عنوان درآمد در نظر بگیرید حتی اگر پول نقد را دریافت نکرده باشید. با این حال، شما می توانید 1000 دلار را به عنوان هزینه کسر کنید.

سپرده های امنیتی
اگر قصد برگرداندن پول به مستاجر در پایان اجاره نامه باشد، هنگام دریافت سپرده های تضمینی مشمول مالیات نمی شوند. اما اگر مستأجر شما به شرایط اجاره پایبند نباشد چه؟ به عنوان مثال، فرض کنید شما یک سپرده امنیتی 500 دلاری جمع آوری کرده اید و مستاجر شما نقل مکان می کند و سوراخ هایی در دیوارها ایجاد می کند که هزینه تعمیر آن 500 دلار است. شما باید 500 دلار را به عنوان درآمد آن سال درج کنید (اما می توانید هزینه های تعمیر را نیز کسر کنید).


توجه داشته باشید که سپرده تضمینی که به عنوان پرداخت نهایی اجاره استفاده می شود، پیش اجاره محسوب می شود. بنابراین، شما آن را به عنوان درآمد در سال دریافت می کنید.

انطباق با GAAP

۵ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

اگر سهام یک شرکت به صورت عمومی معامله می شود، صورت های مالی آن باید از قوانین تعیین شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیروی کند. SEC از شرکت های سهامی عام در ایالات متحده می خواهد که به طور منظم صورت های مالی منطبق با GAAP را ارائه دهند تا به صورت عمومی در بورس باقی بمانند. CPA) شرکت.

اگرچه برای شرکت‌های غیرعمومی الزامی نیست، اما GAAP توسط وام‌دهندگان و اعتباردهندگان مورد توجه قرار می‌گیرد. اکثر مؤسسات مالی هنگام صدور وام های تجاری به صورت های مالی سالانه مطابق با GAAP به عنوان بخشی از میثاق های بدهی خود نیاز دارند. در نتیجه، اکثر شرکت ها در ایالات متحده از GAAP پیروی می کنند.

اگر صورت مالی با استفاده از GAAP تهیه نشود، سرمایه گذاران باید محتاط باشند. بدون GAAP، مقایسه صورت‌های مالی شرکت‌های مختلف، حتی در یک صنعت، بسیار دشوار خواهد بود و مقایسه سیب به سیب را سخت می‌کند. برخی از شرکت ها ممکن است در هنگام گزارش نتایج مالی خود، اقدامات GAAP و غیر GAAP را گزارش کنند. مقررات GAAP ایجاب می کند که اقدامات غیر GAAP در صورت های مالی و سایر افشاهای عمومی، مانند بیانیه های مطبوعاتی، مشخص شود.

سلسله مراتب GAAP برای بهبود گزارشگری مالی طراحی شده است. این شامل چارچوبی برای انتخاب اصولی است که حسابداران عمومی باید در تهیه صورت های مالی مطابق با GAAP ایالات متحده استفاده کنند. سلسله مراتب به صورت زیر تقسیم می شود:

بیانیه های هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) و بولتن های تحقیقاتی حسابداری و نظرات هیئت اصول حسابداری توسط موسسه حسابداران رسمی آمریکا (AICPA)
بولتن‌های فنی FASB و راهنمای حسابرسی و حسابداری صنعت AICPA و بیانیه‌های موقعیت
بولتن‌های تمرین کمیته اجرایی استانداردهای حسابداری AICPA، موقعیت‌های کارگروه مسائل نوظهور FASB (EITF)، و موضوعات مورد بحث در ضمیمه D خلاصه‌های EITF
راهنماهای پیاده سازی FASB، تفسیرهای حسابداری AICPA، حسابرسی صنعت و راهنمای حسابداری AICPA، اظهارنامه های موقعیتی که توسط FASB تأیید نشده است، و شیوه های حسابداری که به طور گسترده پذیرفته شده و دنبال می شوند.

محاسبه مالیات

۸ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

مالیات ها به کل سفارش اضافه می شود یا فقط در خلاصه سفارش منعکس می شود بسته به اینکه قیمت کالای خط قبلاً شامل مالیات باشد. در این بخش با محاسبه مالیات، قوانین مرتبط با ماشین حساب دستی و دسته بندی مالیات آشنا می شوید.

ماشین حساب های مالیاتی
مالیات به طور خودکار در هنگام پرداخت محاسبه می شود. اگر لیست قیمت مرتبط با یک بازار شامل مالیات نباشد، مالیات به کل سفارش اضافه می‌شود و از مشتریان کسر می‌شود. اگر لیست قیمت مرتبط با یک بازار شامل مالیات باشد، مالیات فقط در خلاصه سفارش منعکس می شود. ماشین حساب های مالیاتی از آدرس تاجر و آدرس حمل و نقل برای تعیین نرخ مالیات سفارش استفاده می کنند.

یک سازمان ممکن است یک یا چند ماشین حساب مالیاتی داشته باشد. کاربران می توانند یک ماشین حساب مالیاتی را به بازار متصل کنند. تمام مالیات برای سفارشات در یک بازار به صورت خودکار محاسبه می شود. Commerce Layer در حال حاضر از TaxJar، Avalara و گزینه استفاده از ماشین حساب مالیاتی دستی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، امکان پیاده‌سازی منطق محاسبه مالیات سفارشی خاص را با استفاده از محاسبه‌گرهای مالیاتی خارجی ارائه می‌دهد. در صورت استفاده از ماشین حساب دستی، کاربر باید قوانین مالیاتی را با لیست قوانین مالیاتی برای ماشین حساب خود تعریف کند. ماشین حساب های مالیات شخص ثالث (TaxJar و Avalara) قبلاً قوانین مالیاتی را به طور پیش فرض ارائه می کنند.

دسته های مالیاتی
دسته های مالیاتی برای همه SKUهایی که دارای مالیات ویژه هستند تعریف شده است. همه ماشین‌حساب‌های مالیاتی از آنها برای تعیین نرخ مالیات کاهش یافته برای SKU استفاده می‌کنند.

قوانین مالیاتی
قوانین مالیاتی با ماشین حساب های دستی مرتبط است. آنها به کاربران اجازه می دهند قوانین تطبیقی ​​را برای استفاده با آدرس های حمل و نقل منطبق تعریف کنند. برخلاف ماشین‌حساب‌های مالیاتی شخص ثالث، که قوانین مالیاتی را به‌طور پیش‌فرض ارائه می‌کنند، کاربران باید قوانین مالیاتی را به صورت دستی با ماشین‌حساب‌های خود مرتبط کنند. لیست قوانین مالیاتی به کاربران اجازه می دهد تا ماشین حساب های دستی را بر اساس آدرس حمل و نقل پیکربندی کنند.

کاربران قوانین تطبیقی ​​را برای استفاده با آدرس حمل و نقل منطبق تعریف می کنند. قوانین مالیاتی بر اساس آدرس حمل و نقل مشخص شده برای بازارها اعمال می شود. کاربران می توانند از عبارات منظم برای فیلتر کردن آدرس های حمل و نقل بر اساس کشور، کد ایالت و کد پستی استفاده کنند. قانون مالیات واجد شرایط برای محاسبه مالیات با تطبیق روش ارسال سفارش با عبارات منظم تعریف شده فیلتر می شود.

احکام مالیاتی بین‌المللی

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

همچنین، شرکت‌ها دیجیتالی‌تر شده‌اند، بنابراین بیشتر کارهایی که شرکت‌ها انجام می‌دهند به صورت آنلاین اتفاق می‌افتد و کمتر به حضور فیزیکی وابسته است. بنابراین، تلاش برای ضمیمه کردن مالیات بر سود به یک کشور زمانی دشوارتر است که خود شرکت‌ها کمتر به کشورها وابسته باشند. اساساً، ما این مکانیسم را داریم که در آن سعی می‌کنیم در جایی که فعالیت اتفاق می‌افتد، مالیات بر سود بگیریم، انجام آن همیشه سخت بوده، سخت‌تر شده است.

و به طور کلی دو مشکلی که شما دارید این است که شرکت‌ها انگیزه دارند تا فعالیت واقعی و سود کاغذی خود را به کشورها منتقل کنند تا پرداخت‌های مالیاتی کمتری دریافت کنند، و دولت‌ها انگیزه‌ای برای رقابت برای جذب آن فعالیت دارند. بنابراین، فکر می‌کنم شما در یک تصویر بزرگ می‌دانید، وقتی مشکلات زیادی را می‌بینیم که قرار است در مورد آنها بحث کنیم، فکر می‌کنم کمتر به این فکر کنیم که شرکت‌ها فقط شیطان هستند و بیشتر ما باید سیستمی داشته باشیم که واقعاً برای اخذ مالیات از انواع شرکت‌هایی که اکنون سعی می‌کنیم از آن‌ها مالیات بگیریم، به خوبی تنظیم نشده است.

پل جانسون

دن، چطور می بینی؟ آیا منظورم این است که هلن از دیدگاه یک اقتصاددان صحبت می کند، به عنوان یک وکیل مالیاتی این گونه است که شما مسائل تصویر بزرگ را می بینید؟

دن نیدل

من فکر می کنم درست است. اما اگر به زمانی برگردیم که احکام مالیاتی بین‌المللی در حدود صد سال پیش تنظیم و تدوین شد، سؤال اساسی این بود که شما یک شرکت انگلیسی دارید و آن چیزی به فرانسه می‌فروشد: چه کسی از سود شرکت مالیات می‌گیرد؟ و نتیجه اساسی این بود که در این مورد ساده، این بریتانیا باید بر آن مالیات بگیرد نه فرانسه. و این یک نتیجه شهودی بدیهی یا اجتناب ناپذیر نیست. برخی از مردم می گویند که اگر با فروش اجناس به مردم در فرانسه یک میلیون پوند سود به دست آورید، فرانسه باید از آن مالیات بگیرد. اما این جایی نیست که ما به آن ختم شده‌ایم، در آن مورد اساسی که کالاها از یک کشور به کشور دیگر فروخته می‌شوند، این حوزه قضایی شرکت‌ها هستند که دارای حقوق مالیات هستند. و برخی از مشکلاتی که اکنون داریم در نتیجه تصمیم اساسی در مورد اینکه چه کسی مالیات می گیرد است. پس این اولین مشکل است.

مشکل دوم مشکلی است که هلن در پایان به آن اشاره کرد. بین چیزهایی که به دلیل شیطان بودن شرکت ها اتفاق می افتد و چیزهایی که به دلیل نحوه عملکرد سیستم اتفاق می افتد، تفاوت وجود دارد. بنابراین، شکی نیست که به ویژه در دهه 90 و 2000، ظهور مالکیت معنوی به عنوان یک چیز ارزشمند و ظهور دیجیتالی شدن و سهولت انجام تجارت شما در بسیاری از کشورهای مختلف، فرصت شگفت انگیزی را برای شرکت هایی ایجاد کرد که می خواستند به، به طور عمدی امور خود را ترتیب دهند تا میزان مالیات به حداقل برسد. و ما می توانیم عقب نشینی کنیم و بگوییم، شاید این کمی شیطان بود. تغییرات مختلفی در ده یا پانزده سال گذشته ایجاد شده است که این امر را به طور فزاینده ای سخت کرده است، بنابراین فکر می کنم شیطنت اکنون یک عامل کمتر مهم است. و عامل اساسی که باعث می شود که بسیاری از مردم هنوز به عنوان ناعادلانه در نحوه عملکرد مالیات فکر می کنند، به تصمیم اولیه باز می گردد که ما بر اساس محل خانه یک شرکت مالیات می دهیم، نه بر اساس محل فروش. هستند. تا زمانی که ما به این کار ادامه دهیم، بسیاری از مردم به نحوه عملکرد مالیات نگاه می کنند و می گویند که این ناعادلانه است. مردم به اپل نگاه می‌کنند که میلیاردها دلار سود از فروش رایانه‌ها به بریتانیا کسب می‌کند، پس چرا بریتانیا از آن مالیات نمی‌گیرد، چرا بریتانیا هیچ‌کدام از این فروش‌ها را مالیات نمی‌گیرد؟ و از نظر فنی می توانم بگویم که بریتانیا نباید از این فروش ها مالیات بگیرد، زیرا اپل یک شرکت آمریکایی است و تمام مالکیت معنوی آن در ایالات متحده توسعه یافته است. و این برای من به عنوان یک تکنسین مالیاتی پاسخی کاملاً رضایت‌بخش است، اما برای بسیاری از مردم این پاسخ از نظر فکری یا شهودی اصلاً رضایت‌بخش نیست.

صورت حساب درآمد

۵ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
برخلاف ترازنامه، صورت سود و زیان محدوده زمانی را در بر می گیرد که یک سال برای صورت های مالی سالانه و یک چهارم برای صورت های مالی سه ماهه است. صورت سود و زیان یک نمای کلی از درآمدها، هزینه ها، درآمد خالص و سود هر سهم ارائه می دهد.

درآمد
درآمد عملیاتی درآمد حاصل از فروش محصولات یا خدمات یک شرکت است. درآمد عملیاتی یک خودروساز از طریق تولید و فروش خودرو محقق می شود. درآمد عملیاتی از فعالیت های تجاری اصلی یک شرکت ایجاد می شود.

درآمد غیر عملیاتی درآمدی است که از فعالیت‌های تجاری غیراصولی به دست می‌آید. این درآمدها خارج از عملکرد اصلی کسب و کار است. برخی از نمونه های درآمد غیر عملیاتی عبارتند از:

سود به دست آمده از پول نقد در بانک
درآمد اجاره از یک ملک
درآمد حاصل از مشارکت استراتژیک مانند رسید پرداخت حق امتیاز
درآمد حاصل از نمایش آگهی واقع در ملک شرکت
سایر درآمدها درآمد حاصل از فعالیت های دیگر است. سایر درآمدها می تواند شامل سود حاصل از فروش دارایی های بلندمدت مانند زمین، وسایل نقلیه یا یک شرکت فرعی باشد.

مخارج
هزینه های اولیه در طول فرآیند کسب درآمد از فعالیت اولیه کسب و کار انجام می شود. هزینه ها شامل بهای تمام شده کالای فروخته شده (COGS)، فروش، هزینه های عمومی و اداری (SG&A)، استهلاک یا استهلاک و تحقیق و توسعه (R&D) می شود.

هزینه های معمولی شامل دستمزد کارکنان، کمیسیون فروش و خدمات آب و برق مانند برق و حمل و نقل است.

مخارج مرتبط با فعالیت های ثانویه شامل سود پرداختی به وام یا بدهی است. زیان های ناشی از فروش دارایی نیز به عنوان هزینه ثبت می شود.

هدف اصلی صورت سود و زیان، ارائه جزئیات سودآوری و نتایج مالی فعالیت های تجاری است. با این حال، می تواند در نشان دادن افزایش فروش یا درآمد در مقایسه با دوره های مختلف بسیار موثر باشد.

سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند ببینند که مدیریت یک شرکت تا چه اندازه هزینه‌ها را کنترل می‌کند تا تعیین کنند آیا تلاش‌های شرکت در کاهش هزینه‌های فروش ممکن است در طول زمان باعث افزایش سود شود یا خیر.

کسب و کار زوج های متاهل سرمایه گذاری مشترک واجد شرایط چیست؟

۵ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

کسر دفتر خانه
اگر از بخشی از خانه خود برای تجارت استفاده می کنید، ممکن است بتوانید هزینه های استفاده تجاری از خانه خود را کسر کنید. کسر دفتر خانه برای صاحبان خانه و اجاره نشینان در دسترس است و برای همه انواع خانه ها اعمال می شود.
کسب و کار زوج های متاهل - سرمایه گذاری مشترک واجد شرایط چیست؟
تجارت زوج های متاهل
الزامات مالیات اشتغال برای کارمندان خانواده ممکن است با مواردی که برای سایر کارمندان اعمال می شود متفاوت باشد. در این صفحه به مواردی اشاره می کنیم که باید در هنگام راه اندازی کسب و کار یک زوج متاهل در نظر گرفته شوند.

انتخابات برای زوج های متاهل مشاغل غیرمجاز
برای سال‌های مالیاتی که پس از 31 دسامبر 2006 شروع می‌شود، قانون مالیات بر مشاغل کوچک و فرصت‌های کار سال 2007 (قانون عمومی 110-28) مقرر می‌دارد که یک "جوینت ونچر واجد شرایط" که تنها اعضای آن زوج متاهلی هستند که اظهارنامه مشترک ارائه می‌کنند، می‌توانند انتخاب کنند. به عنوان یک مشارکت برای اهداف مالیاتی فدرال تلقی نمی شود.


در نظر گرفتن یک کارشناس مالیاتی
نکاتی برای انتخاب تهیه کننده اظهارنامه مالیاتی

ابزارهای یادگیری آنلاین
مالیات بر مشاغل کوچک: کارگاه مجازی از 9 درس تعاملی تشکیل شده است که برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک جدید در یادگیری حقوق و مسئولیت های مالیاتی خود طراحی شده است. پورتال تصویری IRS شامل ارائه های تصویری و صوتی در مورد موضوعات مورد علاقه مشاغل کوچک، افراد و متخصصان مالیاتی است.

5 ویژگی یک حسابدار

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان


طبق آمار اداره آمار کار، در سال 2014 حدود 1332700 شغل حسابداری وجود داشته است. به طور طبیعی، همه حسابداران در کشور به یک استاندارد عمل نمی کنند. از هر حسابدار شایسته گواهینامه باید انتظار داشت که سوابق مالی را به طور کامل تجزیه و تحلیل و گزارش کند، اما اساسی ترین ویژگی های یک حسابدار فراتر از حداقل خواسته های شغلی است. حسابداران درجه یک علاوه بر سواد مالی، باید دارای تعدادی ویژگی شخصی نیز باشند تا اطمینان حاصل شود که می توانند بهترین کیفیت خدمات ممکن را ارائه دهند.

1. طرز فکر سرویس گرا
مهم نیست که چند نفر ممکن است در این کار دخیل باشند، حسابداری هنوز در درجه اول یک تجارت مردمی است. حسابداران نه تنها باید با محاسبات مالی راحت باشند، بلکه باید سطح خاصی از ظرافت و اشتیاق در برخورد با مشتریان خود به عنوان مردم داشته باشند. حسابداران باید مشتاقانه منتظر تعامل مستقیم با مشتریان خود باشند تا ضمن یادگیری هر چه بیشتر، ارتباط برقرار کنند.

حسابداران علاوه بر آگاهی کامل از تمامی عوامل اقتصادی و صنعتی، باید به طور کامل روی مشتری خود سرمایه گذاری کنند تا هر چه بیشتر بیاموزند. این امر نه تنها نشان‌دهنده مراقبت واقعی برای نیازهای مشتری است، بلکه حسابدار را مجهزتر می‌کند تا تعیین کند کدام دوره‌های عملی مرتبط‌تر با نیازهای خاص مشتری است.

2. نوآوری
فقط به این دلیل که تجارت حسابداران در درجه اول اعداد است، به این معنی نیست که جایی برای تفکر خلاق وجود ندارد. اگر فرصتی برای ایجاد راه حل بهتری وجود داشته باشد، بهترین حسابداران هرگز به روش های برش کوکی رضایت نخواهند داد.

حسابداران شایسته مهارت اجرای رویکردهای غیر متعارف و در عین حال موثر برای مسائلی را خواهند داشت که بیش از رویکرد کتاب درسی نیاز دارند. توانایی تدوین شهودی یک استراتژی خارج از چارچوب برای رویارویی با موقعیت های منحصر به فرد ابتدا باید با تجربه ایجاد شود، اما قبل از آن، یک حسابدار حداقل باید مایل به تمرین و تقویت قابلیت های نوآورانه خود باشد.

3. قابلیت اطمینان و اعتماد
جزئیات محرمانه ای که مشتریان با حسابداران خود به اشتراک می گذارند هرگز نباید به اشخاص ثالث افشا شود، نه عمدی و نه تصادفی. مشتری باید بتواند به توانایی و تمایل حسابدار خود برای محرمانه نگه داشتن اطلاعات حیاتی همیشه اعتماد داشته باشد. این هم یک موضوع حرفه ای و هم اخلاق اساسی است. تصوری که یک حسابدار بر مشتری خود می گذارد احتمالاً تأثیری را که مشتریان آینده از آنها می گذارند نیز رنگ می کند، به این معنی که قابل اعتماد بودن هم برای ایمنی مشتری و هم برای حرفه حسابدار ضروری است.

قانون مالیات

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

قانون مالیات یا قانون درآمد حوزه ای از مطالعه حقوقی است که در آن مقامات دولتی یا تحریم شده، مانند دولت های فدرال، ایالتی و شهری (مانند مورد ایالات متحده) از مجموعه ای از قوانین و رویه ها (قوانین) برای ارزیابی و جمع آوری مالیات استفاده می کنند. در زمینه حقوقی نرخ‌ها و امتیازات مالیات‌های مختلف که توسط مقامات تحمیل می‌شود، از طریق فرآیند سیاسی ذاتی این نهادهای قدرت به دست می‌آیند و مستقیماً به حوزه واقعی خود قانون مالیات نسبت داده نمی‌شوند.[1]

قانون مالیات بخشی از حقوق عمومی است. این شامل اعمال قوانین مالیاتی موجود بر افراد، نهادها و شرکت ها در مناطقی است که درآمد مالیاتی به دست می آید یا وضع می شود، به عنوان مثال. مالیات بر درآمد، مالیات بر املاک، مالیات بر کسب و کار، مالیات بر اشتغال/حقوق، مالیات بر دارایی، مالیات بر هدیه و مالیات صادرات/واردات.[1][2] استدلال هایی وجود دارد مبنی بر اینکه قانون مصرف کننده روش بهتری برای مشارکت در بازتوزیع در مقیاس بزرگ نسبت به قانون مالیاتی است زیرا نیازی به قانون ندارد و با توجه به پیچیدگی های قانون مالیات می تواند کارآمدتر باشد.
مسائل مالیاتی اولیه در کشورهای مختلف متفاوت است، اگرچه ممکن است شباهت هایی وجود داشته باشد.

کشورهای توسعه یافته
مالیات ها نمی توانند درآمد کافی برای پوشش مخارج دولت را به دست آورند.[4]
مالیات‌ها عموماً پیچیده هستند و می‌توان آن‌ها را بیشتر به سود افراد با درآمد بالا نسبت به افرادی که درآمد کمتری دارند (در پرداخت مالیات نسبتاً کمتر) منتفع دانست.[4][5]
فرار مالیاتی و اجتناب از مالیات رخ می دهد که منجر به کاهش درآمد دولت می شود.[6]
مالیات‌ها می‌توانند نتایج مطلوب بدی ایجاد کنند (بازدهی پایین‌تر و انگیزه کمتری برای رشد کسب‌وکار فراهم می‌کند).[4]
مالیات ها می توانند رشد اقتصادی را از طریق ناکارآمدی مهار کنند، به عنوان مثال. مالیات های شرکتی/موانعی که می تواند مانع رشد واحدهای کوچکتر شود.[4]
مالیات را می توان به عنوان نامتناسب در نظر گرفت، مانند مورد مالیات بر عایدی سرمایه در مقابل درآمد نیروی کار، که در آن سرمایه گذاران عموماً مالیات کمتری بر درآمد سرمایه گذاری می پردازند در مقابل کارگرانی که به تناسب دستمزد خود را بیشتر می پردازند.[7][5]
مالیات ها می توانند در دستیابی به اهداف مورد نظر مشکوک باقی بمانند، مانند Ecotax که در درجه اول برای ترویج فعالیت های دوستدار محیط زیست از طریق انگیزه های اقتصادی در نظر گرفته شده است.[8]
کشورهای در حال توسعه
استانداردسازی مالیات ها در اقتصادهای در حال توسعه دشوار است زیرا اکثر کارگران در شرکت های کوچک و اغلب غیرقانونی کار می کنند.[9]
سیستم‌های مالیاتی بدون مؤسسات سالم و مدیریت صالح برای اداره و مدیریت آنها می‌توانند سنگین و ناکارآمد باشند.[9][10]
سیستم های مالیاتی بدون داده های قابل اعتماد به سختی قابل تنظیم و تغییر هستند.[9][10]
نظام‌های مالیاتی معمولاً بار سنگین‌تری از مالیات را بر دوش ثروتمندان می‌گذارند.[9]
تحصیلات
مربوط به آمریکا
پیش نیازها
تکمیل مدرک لیسانس - دانشجویانی که به قانون مالیات فکر می کنند ممکن است مجبور باشند در رشته های اقتصاد، حسابداری یا امور مالی تحصیل کنند.[11]
شرکت در آزمون پذیرش دانشکده حقوق (LSAT).
دانشکده حقوق
در دانشکده حقوق، دانشجویان دروس پایه از «قانون اساسی تا آیین دادرسی مدنی» را می گذرانند.[11]
در این سطح، دانشجویان حقوق می توانند دروس تخصصی تری در زمینه مالیات مانند «شرکت های محدود و مالیات بر درآمد، انحلال و تملک مشاغل» بگذرانند.[11]
پس از اتمام، دانشجویان حقوق با مدرک دکتری Juris (J.D.) فارغ التحصیل می شوند - که برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد کافی است. در مالیات.[11]
دانشکده حقوق پست
پس از آن فارغ التحصیلان JD می توانند در یک دوره کارشناسی ارشد حقوق در مالیات (LL.M.)، یک برنامه یک ساله ثبت نام کنند. سایر تمرکزهای موجود برای دانش آموزان عبارتند از: برنامه ریزی املاک یا مالیات کسب و کار.[11]
آزمون وکالت.
مربوط به کشورهای دیگر است
دانشکده حقوق پست
فارغ التحصیلان JD در برنامه کارشناسی ارشد حقوق (LL.M) ثبت نام می کنند، همانطور که در کانادا، بریتانیا، استرالیا و هلند مشاهده می شود.
الزامات کلی
مدرک لیسانس - برای ورود به دانشکده حقوق لازم است.
آزمون پذیرش دانشکده حقوق (LSAT) - برای پذیرش در دانشکده حقوق در ایالات متحده، کانادا و تعداد رو به رشدی از کشورها لازم است. J.D (دکتر ژوریس) یا درجه اول حقوق.
برنامه Juris Doctor (JD) تنها توسط تعدادی از کشورها ارائه می شود. اینها عبارتند از: ایالات متحده، استرالیا، کانادا، هنگ کنگ (چین)، ژاپن، فیلیپین، سنگاپور و بریتانیا. دوره ها از نظر طول سال، برنامه درسی و اینکه آیا به آموزش بیشتر نیاز است یا نه، بسته به اینکه برنامه در کدام کشور است، متفاوت است.
در آفریقا
اکثر کشورهای آفریقایی از برنامه درسی آموزش حقوقی بریتانیا در سیستم آموزشی حقوق خود برای آموزش وکلا استفاده می کنند.[12]

به طور کلی، آموزش حقوقی، در سراسر کشورهای آفریقایی، در سطح دانشگاه به عنوان یک دوره کارشناسی شروع می شود، اگرچه چند دانشگاه مدرک حقوق را به عنوان یک برنامه تحصیلات تکمیلی "مشابه [که] در ایالات متحده، کانادا و هند اعلام کرده اند." 12]

در اکثر کشورهای آفریقایی، مدرک حقوق لزوماً واجد شرایط وکالت نیست. آموزش عملی بعد از تحصیلات تکمیلی مورد نیاز است.[12]

فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی حقوق دریافت می کنند، یعنی. لیسانس حقوق (LL.B.)، از طریق یک برنامه چهار ساله (مانند مالاوی، کنیا، زامبیا، و اکثر دانشگاه های حقوق آفریقای جنوبی). متعاقباً، فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس حقوق به دنبال کسب مدرک کارشناسی ارشد حقوق یا بالاتر برای عملی شدن هستند.

شرکت دارایی

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
یک مثال معمولی از نتایج مختلف زمانی است که یک شرکت دارایی های خود را مستهلک می کند. GAAP روش‌های مختلف استهلاک را امکان‌پذیر می‌سازد که همگی معمولاً منجر به مقادیر مختلف هزینه در دوره می‌شوند. با این حال، کد مالیاتی IRS قوانین سختگیرانه تری در رابطه با روش های استهلاک قابل قبول دارد. استفاده از دو روش مختلف استهلاک باعث ایجاد تفاوت در هزینه مالیات و بدهی مالیاتی می شود.

رقابت بدون ریسک با 100000 دلار پول نقد مجازی
مهارت های معاملاتی خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما امتحان کنید. با هزاران معامله‌گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا معامله کنید! قبل از شروع به خطر انداختن پول خود، معاملات را در یک محیط مجازی ارسال کنید. استراتژی های معاملاتی را تمرین کنید تا زمانی که آماده ورود به بازار واقعی هستید، تمرین مورد نیاز خود را داشته باشید. امروز شبیه ساز سهام ما >> مالیات بر درآمد معوق را امتحان کنید
مالیات بر درآمد معوق یک بدهی در ترازنامه است که از درآمد حاصل می شود. بیشتر
بدهی مالیاتی معوق چیست؟
بدهی مالیات معوق خطی در ترازنامه است که نشان می دهد مالیات به مقدار معینی پرداخت نشده است اما در آینده سررسید است. بیشتر
تعریف هزینه مالیات
هزینه مالیات بدهی ای است که به دولت های فدرال، ایالتی/ایالتی و شهری در یک دوره معین بدهکار است. بیشتر
ترازنامه چیست؟
ترازنامه یک صورت مالی است که دارایی ها، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام شرکت را در یک مقطع زمانی خاص گزارش می کند. بیشتر
سود قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک (EBITDA)
EBITDA یا سود قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک، معیاری از عملکرد مالی کلی یک شرکت است. بیشتر
نحوه محاسبه دارایی مالیات معوق
دارایی مالیات معوق اقلامی در ترازنامه شرکت است که درآمد مشمول مالیات شرکت را کاهش می دهد. بیشتر

روندهای برتر حسابداری 2022

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

در اینجا سه ​​روند تأثیرگذار بر حوزه حسابداری در سال 2022 آورده شده است. حرفه ای های حسابداری مشتاق و فعلی باید در مورد این پیشرفت ها به روز بمانند تا مهارت های خود را مرتبط نگه دارند و مزیت رقابتی را در محل کار حفظ کنند.

1. اتوماسیون حسابداری
نرم افزارهای حسابداری خودکار، مانند QuickBooks و سایر برنامه های کاربردی محبوب، به طور فزاینده ای در صنعت نفوذ می کنند. در واقع، یک نظرسنجی اخیر نشان داد که حسابداران و حسابداران تقریباً 86 درصد از زمان خود را صرف کارهایی می کنند که پتانسیل خودکار شدن را دارند.

این بدان معنا نیست که حسابداران با ماشین آلات جایگزین می شوند. در عوض، افزایش استفاده از اتوماسیون به این معنی است که حسابداران زمان کمتری را برای کارهای دستی مانند ورود داده ها و زمان بیشتری را برای تجزیه و تحلیل معنادار صرف می کنند.

پیاده سازی اتوماسیون حسابداری می تواند به حسابداران اجازه دهد تا گردش کار خود را ساده کرده و موثرتر شوند. با استفاده از این فناوری‌های نوظهور، کارهای پرمشغله مانند آماده‌سازی مالیات، حقوق و دستمزد و ممیزی‌ها را می‌توان خودکار کرد تا میزان زمان و منابع مورد نیاز برای حرکت رو به جلو کاهش یابد.

2. شفافیت و امنیت
از جمله مهمترین روندها در زمینه حسابداری، استانداردهای روزافزون بالای شفافیت در حسابداری و تمرکز بیشتر بر امنیت داده ها است.

در پی رسوایی های حسابداری و افزایش بررسی ها پس از بحران مالی 2008، بازگرداندن اعتماد و اعتبار به این حرفه بسیار مهم بوده است. به این ترتیب، فشار گسترده صنعت برای گزارشگری شفاف بر فرآیند گزارشگری مالی تأثیر گذاشته است.

این تلاش بر توقعات عمومی برای گزارش دقیق و فراتر از صداقت اولیه گسترش یافته است. در نتیجه، اکنون انتظار می رود که شرکت ها صورت های مالی خود را به مردم گزارش کنند تا تصویری کامل از وضعیت فعلی خود ترسیم کنند و عدم اطمینان در بازار را کاهش دهند.

علاوه بر این، از آنجایی که حسابداران مسئول داده های حساس هستند، حفظ شیوه های امنیتی قوی برای اطمینان از ایمنی سازمان یا اطلاعات خصوصی مشتری اهمیت فزاینده ای دارد. چندین نقض بدنام داده در سال‌های اخیر نیاز به روش‌های حفاظتی پیشرفته را نشان داده‌اند و حسابداران برای محافظت از اطلاعات حساس باید با اقدامات امنیتی فعلی به‌روز باشند.

3. تجزیه و تحلیل داده ها
امروزه، حسابداران و CPA ها وظایفی را انجام می دهند که نیازمند مهارت های تحلیلی با نرخ های فزاینده ای است که عمدتاً به دلیل تکثیر داده ها در صنایع است.

کاربردهای زیادی از تجزیه و تحلیل داده ها در دنیای حسابداری وجود دارد. به عنوان مثال، حسابرسان از تجزیه و تحلیل برای فعال کردن فرآیندهایی مانند نظارت مستمر و حسابرسی استفاده می کنند. به طور مشابه، حسابدارانی که در سازمان خود نقش مشاوره ای ایفا می کنند، می توانند از داده های بزرگ برای شناسایی الگوهایی در رفتار مصرف کنندگان و بازارها استفاده کنند که می تواند منجر به فرصت های سرمایه گذاری و سود بیشتر شود.

حسابداران مدرن باید یک ذهنیت تحلیلی ایجاد کنند تا با روندهای صنعت همگام شوند و در نیروی کار رقابتی باقی بمانند.