مالیات بر فروش محصولات و خدمات فروخته شده در ایالات خاص

۵ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
کسب‌وکارهای واقع در تگزاس و سایر مناطقی که تحت تأثیر طوفان‌های شدید زمستانی قرار گرفته‌اند نیز تمدید پرداخت‌های مالیاتی تخمینی سال 2021 خود را به عنوان نوعی کمک‌رسانی به بلایا دریافت کردند. پرداخت‌های مالیات بر درآمد برآورد شده در 15 آوریل 2021، و همچنین اظهارنامه سه ماهه حقوق و دستمزد و مالیات غیر مستقیم که معمولاً در 30 آوریل سررسید است، هر دو در 15 ژوئن 2021 سررسید هستند.
سند مالیاتی ارزیابی شده برای کارآفرینان به حقوق و هزینه های تجاری و فردی، از جمله هزینه های کار مستقل می پیوندد.

مالیات بر فروش محصولات و خدمات فروخته شده در ایالات خاص
سازمان‌ها به‌راحتی هزینه‌های معاملاتی را برای اقلام و سازمان‌هایی که می‌فروشند، پرداخت نمی‌کنند. با این حال، در صورتی که کسب‌وکار شما در یک اکسپرس کار می‌کند که دارای هزینه‌های شخصی دولتی است، باید چارچوبی را برای جمع‌آوری هزینه معاملات از مشتریان خود تنظیم کنید و آن وظیفه را گزارش دهید و به ایالت خود بپردازید.

فروشندگان در بسیاری از ایالت ها برای جمع آوری هزینه معاملات و پرداخت آن به بخش درآمد ایالت مورد نیاز هستند.

موارد و ادارات صریح، مشروط به قوانین ایالتی، واجد شرایط هستند. وجه نقد باید از مشتریان جمع آوری شود، به تفصیل پرداخته شود و به طور مداوم پرداخت شود.

هزینه های معاملات را برای چیزهایی که در وب می فروشید به خاطر بسپارید. انتخاب جدید دادگاه عالی ایالات متحده به ایالت ها فرصت بیشتری برای جمع آوری هزینه معاملات از فروشندگان آنلاین مستقر در ایالت خود می دهد. این بدان معناست که ممکن است مجبور شوید هزینه معاملات آنلاین مشتریان خود را شارژ کنید و آن را به طور مداوم پرداخت کنید. مالیات بر دارایی بر املاک تجاری
هزینه محلی یک ارزیابی نزدیک است. در صورتی که کسب و کار شما دارای ملک (زمین) واقعی باشد، مانند یک سازه، باید هزینه محلی را به مسئول محله، که عموماً شهر یا استانی است که ملک در آن یافت می شود، پرداخت کند.

هزینه بستگی به احترام ارزیابی شده، معادل برای منابع فردی، مشابه یک خانه دارد.

در هنگام فروش یک ملک تجاری، تفکرات غیر معمول برای پرداخت هزینه های دولتی وجود دارد. ممکن است نیاز به پرداخت هزینه های افزایش سرمایه با توجه به تضاد بین هزینه اساسی و هزینه فروش داشته باشید.

قبل از فروش ملک تجاری، به طور مداوم از یک متخصص ارزیابی پشتیبانی کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.