استفاده خوب از پناهگاه های مالیاتی چیست؟

۵ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
بیایید به این موضوع بپردازیم، موارد بعدی OECD. قبل از اینکه انجام دهیم، چیزی که همیشه برای من جالب بوده و من را متحیر می کند، نقش بهشت ​​های مالیاتی در همه اینها چیست؟ منظورم این است که کیمن‌ها و جزیره کانال و غیره هنوز تعداد زیادی بشقاب و چیزهای برنجی دارند و جفری کاکس گهگاه به آنجا می‌رود تا در این مکان‌ها پول زیادی به دست آورد. منظورم این است که چه نقشی دارند؟

بنابراین، بهشت‌های مالیاتی، فکر می‌کنم در طول تاریخ به سه دلیل آنجا بوده‌اند، تقریباً می‌توانید آنها را خوب، بد و زشت بنامید. خب، زشتی چیست؟ عمل زشت این است که یا فرار مالیاتی یا به دست آوردن منافع فاسد خود از دریافت رشوه به عنوان یک مقام دولتی، یا مخفی کردن پول از همسر یا همسر خود که در شرف طلاق هستید. دلایل بد و غیرقانونی و آنها از این واقعیت سوء استفاده کرده اند که اگر پول خود را در بهشت ​​مالیاتی بچسبانید، برای مقامات مالیاتی انگلیس یا مقامات ضد تحریم آمریکا یا دادستان ها یا شما زن و شوهر سخت است که کجا را پیدا کنید. آن پول است. پس این نقش زشت پناهگاه های مالیاتی است.

اکنون، در طول پانزده سال خاص اخیر، قوانینی وضع شده است که اساساً بهشت‌های مالیاتی را ملزم می‌کند که حداقل به روی مقامات مالیاتی و سایر مقامات در سراسر جهان باز شوند و بیشتر پناهگاه‌های مالیاتی مطابق با آنها بوده‌اند. بنابراین استفاده زشت از پناهگاه های مالیاتی اکنون در مکان هایی مانند جزایر کیمن و جرسی دشوار است، اما ممکن است بتوانید آن را در جایی انجام دهید که همه این قوانین بین المللی را رعایت نمی کند. جایی مانند، بیایید جزایر مارشال را انتخاب کنیم. و اگر می خواهید از مالیات فرار کنید، IFS ممکن است قویاً توصیه کند که به جزایر کیمن نروید، اما ممکن است شانس بهتری برای رفتن به جایی داشته باشید که قراردادهای بین المللی را امضا نکرده است. پس این زشت است. من مطمئن هستم که IFS در چنین مواردی دخالت نمی کند.

IFS این کار را نمی کند. اورم، دومین دلیل بد، جایی است که شما در حال اجتناب از مالیات هستید، و بهشت ​​های مالیاتی به شما این امکان را می دهند. بنابراین، چه راهی واضح برای انجام آن خواهد بود؟ بنابراین من یک شرکت بریتانیایی هستم، مقدار زیادی پول نقد دارم، و اگر آن را در حساب بانکی خود در بریتانیا نگه دارم، می‌خواهم روی آن پول نقد مالیات بپردازم، نمی‌خواهم این کار را انجام دهم، بنابراین می‌دانم چه چیزی آیا من قصد دارم انجام دهم، من قصد دارم یک شرکت تابعه در جزایر کیمن راه اندازی کنم. من این پول نقد را به آن شرکت تابعه جزایر کیمن می‌ریزم، این یک بهشت ​​مالیاتی است، بنابراین مالیاتی در آنجا وجود ندارد، بنابراین ناگهان از مالیات آن پول فرار کردم. اکنون که یک ترفند فوق‌العاده آشکار است و بریتانیا و بسیاری از کشورهای دیگر قوانینی را علیه شما دارند که دقیقاً این کار را انجام دهید. اما هنوز هم با وجود افراد غیرقانونی مالیاتی، زمان و پول کافی، به ویژه در گذشته، می‌توانید راه‌هایی برای اجتناب از مالیات پیدا کنید، مانند انجام کاری که غیرقانونی نیست، مجرمانه نیست، اما از خلأها یا ترفندهای موجود در قوانین مالیاتی استفاده می‌شود. استفاده از بهشت ​​مالیاتی این استفاده بد از پناهگاه های مالیاتی است. و این بیشتر همان چیزی است که ما امروز در مورد آن صحبت می کنیم، جایی که شما یک گروه بین المللی دارید که از بهشت ​​های مالیاتی به عنوان راهی برای کاهش مالیات کلی خود استفاده می کند. پس این بد است.

استفاده خوب از پناهگاه های مالیاتی چیست؟ بیایید تصور کنیم که من حقوق بازنشستگی دارم، من حقوق بازنشستگی دارم، اصلاً نیازی به تصور آن نیست، من حقوق بازنشستگی دارم، صندوق بازنشستگی من مالیات نمی دهد، معاف از مالیات است، زیرا دولت فکر می کند که صندوق های بازنشستگی هستند. یک چیز خوب، واضح است که اجتناب مالیاتی نیست. من یک واحد تراست دارم، یا پولی را در یک واحد تراست می چسبانم، واحد تراست مالیات نمی پردازد، زیرا دولت فکر می کند واحدهای تراست چیزهای خوبی هستند، اما اساساً نیاز به وجوه و چیزهایی مانند وجوه وجود دارد، زیرا این واحدها در خدمت هستند. انواع اهداف مهم اقتصادی و اگر از آن وجوه مالیات بگیریم، مردم دو بار مالیات می گیرند. یک بار در سطح صندوق و یک بار هم که پول را از صندوق دریافت می کنند. بنابراین به طور کلی پذیرفته شده است که وجوه نباید مشمول مالیات شوند. و برخی از انواع وجوه، مانند صندوق های واحد، به سادگی از مالیات معاف هستند. اما انواع دیگری از صندوق‌ها وجود دارند که سرمایه‌گذاران را از سرتاسر جهان جذب می‌کنند و واقعاً نمی‌توان چیزی داشت که طبق قوانین هر کشوری در جهان معاف از مالیات باشد، زیرا همه کشورها قوانین متفاوتی دارند. بنابراین، کاری که فرد اغلب انجام می دهد این است که یک صندوق در یک بهشت ​​مالیاتی راه اندازی کند، و اینگونه است که می توانید به صندوقی که مالیات نمی دهید دست پیدا کنید. که راه طولانی برای گفتن این است که اجتناب از مالیات مضاعف، اجتناب از مالیات های متعدد گناه نیست، و من و بسیاری از افراد دیگر می گوییم که استفاده مشروع از یک بهشت ​​مالیاتی است.

تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
ایالات متحده
در ایالات متحده، تهیه کنندگان اظهارنامه مالیاتی پرداخت شده توسط خدمات درآمد داخلی وزارت خزانه داری ایالات متحده تنظیم می شوند، اما مجوز ندارند. برای عدم افشای هویت تهیه کننده در اظهارنامه، عدم ارائه کپی اظهارنامه به مؤدی و سهل انگاری در تهیه اظهارنامه، مجازات هایی در نظر گرفته شده است.

تمرین قبل از خدمات درآمد داخلی توسط بخشنامه شماره 230 وزارت خزانه داری، مقررات حاکم بر عملکرد وکلا، حسابداران رسمی، نمایندگان ثبت نام شده، اکچوئرهای ثبت نام شده، و ارزیابان قبل از خدمات درآمد داخلی تنظیم می شود.[9] بیشتر فعالیت ها محدود به وکلا، حسابداران رسمی (CPA)، نمایندگان ثبت نام شده و اکچوئرهای ثبت نام شده است. ارائه مشاوره مالیاتی نیز توسط بخشنامه 230 تنظیم شده است.

عدم رعایت این استانداردها می تواند منجر به اقدامات انضباطی از توبیخ تا محرومیت دائمی از تمرین شود.

در ایالات متحده، اصطلاح "تخصصی مالیاتی" یک اصطلاح عمومی است که انواع حرفه ها از جمله نمایندگان ثبت نام شده، حسابداران رسمی (CPA)، برنامه ریزان مالی، حسابداران، تهیه کنندگان مالیات و برخی وکلا را توصیف می کند.

در ایالات متحده، تا حد زیادی بزرگترین بخش از متخصصان مالیاتی تهیه کنندگان مالیات فردی هستند. سلب مسئولیت
این یک برگه اطلاعات هیئت پزشکان مالیاتی (TPB) است (TPB(I)). صرفا جهت اطلاع رسانی در نظر گرفته شده است. این اطلاعات در مورد موضع TPB در مورد اعمال بخش های فرعی 90-15 قانون خدمات نماینده مالیاتی 2009 (TASA)، حاوی تعریف خدمات مشاوره مالیاتی (مالی) ارائه می دهد.

در حالی که به دنبال ارائه کمک و توضیح عملی است، دامنه اختیارات TPB در TASA را خسته، تجویز یا محدود نمی کند. علاوه بر این، لطفاً توجه داشته باشید که اصول، توضیحات و مثال‌های این TPB(I) به منزله مشاوره حقوقی نیستند و حقوق یا تعهدات قانونی اضافی فراتر از موارد مندرج در TASA یا ممکن است در قانون وجود داشته باشند ایجاد نمی‌کنند. لطفاً برای محتوای دقیق الزامات قانونی به TASA مراجعه کنید.

تاریخچه سند
به دنبال مشاوره های قبلی، TPB این سند را در قالب یک پیش نویس افشای در 7 مارس 2014 منتشر کرد. تاریخ پایانی ارسال‌ها 6 آوریل 2014 بود. TPB موارد ارسالی را در نظر گرفت و TPB(I) زیر را در 30 ژوئن 2014 منتشر کرد.

در 1 آوریل 2022، TPB این TPB(I) را به روز کرد تا مراجع از مقررات لغو شده خدمات نماینده مالیاتی 2009 به مقررات خدمات نماینده مالیاتی 2022 جایگزین شود.



معرفی
از 1 ژانویه 2022، نهادهایی که خدمات مشاوره مالیاتی (مالی) را در ازای کارمزد یا پاداش دیگری ارائه می کنند، باید یا یک ارائه دهنده مالیاتی واجد شرایط (QTRP) ثبت شده در کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) یا یک نماینده مالیاتی ثبت شده در مالیات باشند. هیئت تمرین‌کنندگان (TPB).[1]
نهادهایی که واجد شرایط ثبت نام به عنوان QTRP در ASIC نیستند باید به عنوان نماینده مالیاتی در TPB[2] ثبت نام کنند تا خدمات مشاوره مالیاتی (مالی) را به صورت قانونی ارائه دهند.
این برگه اطلاعات TPB (TPB(I)) توسط TPB تهیه شده است تا به نهادها کمک کند تا تعیین کنند که آیا خدمات مشاوره مالیاتی (مالی) ارائه می دهند و آیا نیاز به ثبت نام در TPB دارند یا خیر.
اینکه آیا یک خدمات خاص یک خدمات مشاوره مالیاتی (مالی) است یا خیر، یک سوال واقعی است. این بدان معناست که هر خدمت باید به صورت موردی با توجه به حقایق و شرایط ارائه خدمات مورد بررسی قرار گیرد.

موقعیت‌های مالیاتی

۵ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
برای بسیاری از پرونده‌ها با موقعیت‌های مالیاتی نسبتاً ساده، آماده‌سازی خود با نرم‌افزار تهیه مالیات منطقی است. این امر به ویژه برای کارمندان (افرادی که W-2 دریافت می‌کنند، به جای افراد خوداشتغال/پیمانکاران مستقل) بدون کسورات جزئی زیاد صادق است. اگر منبع اصلی یا تنها منبع درآمد من دستمزد باشد، و من مدعی کسورات کمی غیر از کسر استاندارد هستم، خودآماده سازی ساده است.

حتی برای کسانی که شرایط مالیاتی پیچیده‌تری دارند (به عنوان مثال، افرادی که دارای تعدادی کسورات جزیی هستند، یا افرادی که درآمد خوداشتغالی دارند)، نرم افزار مالیاتی ممکن است به خوبی کار کند اگر آن افراد مایل به صرف زمان اضافی برای تهیه اظهارنامه خود باشند و احساس اطمینان کنند. انجام این کار

تا زمانی که سؤالات حقوقی پیچیده ای وجود نداشته باشد، آماده سازی خود با نرم افزار یک فرآیند نسبتاً ساده است.

Investopedia: آیا منحنی یادگیری برای افراد عادی برای استفاده از نرم افزار مالیاتی وجود دارد؟

توماس: فکر می‌کنم برنامه‌های زیادی برای جذب افرادی که هیچ تجربه‌ای با سیستم مالیاتی ندارند، در نظر گرفته شده است. اگر وضعیت مالیاتی یک فرد نسبتاً ساده باشد، فکر نمی‌کنم منحنی یادگیری شیب‌دار باشد. من بزرگترین مشکل احتمالی را پرداخت بیش از حد برای ویژگی های غیر ضروری می دانم. شرکت‌های نرم‌افزار ارتقاء و سایر خدمات مانند حفاظت از حسابرسی را تبلیغ می‌کنند، و من مطمئن نیستم که مصرف‌کننده نرم‌افزار مالیاتی متوسط ​​بداند که آیا این ارتقاها و خدمات اضافی برای وضعیت مالیاتی فردی آنها مفید یا ضروری هستند.

به عنوان مثال، اگر شما یک حقوق بگیر هستید (که W-2 دریافت می کنید و منبع درآمد دیگری ندارید)، و کسر استاندارد را درخواست می کنید، شانس شما برای حسابرسی توسط IRS بسیار پایین است (احتمالاً کمتر از 1 درصد). احتمالاً خرید محافظت حسابرسی برای شما سرمایه گذاری خوبی نیست.

همچنین نگران شرکت‌های نرم‌افزار مالیاتی هستم که به مالیات دهندگان قول می‌دهند که کسورات خود را به حداکثر برسانند. پس از تصویب اصلاحات مالیاتی توسط کنگره در سال 2017، کسر استاندارد اکنون بسیار بالا است [بیش از 12500 دلار برای مالیات دهندگان مجرد و بیش از 25000 دلار برای اظهارنامه های مشترک از سال 2021]. در نتیجه، تنها اقلیت کوچکی (حدود 10 درصد) از مالیات دهندگان کسورات خود را جزئی می کنند.

برای اکثریت مالیات دهندگانی که مدعی کسر استاندارد هستند، مگر اینکه صاحب یک کسب و کار باشند، بعید است که کسر خاصی داشته باشند که نرم افزار مالیاتی به حداکثر رساندن آنها کمک کند.

Investopedia: آیا هر سرویس افزودنی واقعاً مفید است؟

توماس: مطمئن نیستم که آیا هیچ یک از خدمات افزودنی مفید هستند یا خیر. با این حال، برنامه‌های نرم‌افزاری اغلب برای اظهارنامه‌های مالیاتی پیچیده‌تر، هزینه‌های بیشتری دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر شما مجبور به تهیه جدول C به دلیل خوداشتغالی هستید، احتمالاً باید هزینه اضافی بپردازید که کارمند دارای W-2 نمی‌پردازد. تقریباً مطمئناً برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به وکیل مالیاتی نیاز ندارید. معمولاً افراد نیازی به وکیل مالیاتی ندارند مگر اینکه قبلاً با IRS درگیر شده باشند که ممکن است به دادگاه ختم شود. یا، مالیات دهندگان با درآمد بالا ممکن است وکلایی را استخدام کنند تا به آنها کمک کنند تا امور خود را به روش مالیاتی کارآمد مدیریت کنند.

اما اکثر مالیات دهندگان به دنبال انتخاب بین خودآماده سازی با نرم افزار یا استخدام یک تهیه کننده اظهارنامه مالیاتی هستند که در حالت ایده آل یک CPA دارای مجوز است. در مورد اینکه چرا یک فرد باید خود را آماده کند یا یک حرفه ای را استخدام کند - این تا حدی به پیچیدگی وضعیت مالیاتی شما و تا حدی به ترجیحات شخصی مربوط می شود.

برخی از افراد ممکن است با استفاده از یک متخصص احساس بهتری داشته باشند و بدانند که اشتباهی وجود نخواهد داشت یا از دردسر آماده سازی خود اجتناب می کنند، حتی اگر شرایط مالیاتی ساده ای داشته باشند. افراد دیگر ممکن است بخواهند از یک حرفه ای استفاده کنند زیرا شرایط مالیاتی پیچیده ای دارند که توسط یک متخصص بهتر مدیریت می شود.

به عنوان مثال، شخصی که یک تجارت را اداره می کند یا دارای املاک سرمایه گذاری است، ممکن است بهتر باشد از یک متخصص برای کمک به ردیابی و گزارش صحیح درآمد، مالیات خوداشتغالی و کسورات استفاده کند. احتمالاً استفاده از نرم افزارهای خودآماده ارزانتر است، اما برای تهیه یک اظهارنامه مالیاتی پیچیده خودتان زمان برتر است.

با این حال، بازگشت به وضعیت مالیاتی نسبتاً ساده: حقوق بگیر، کم یا بدون کسر جزئی - این افراد احتمالاً با آماده شدن خود در پول خود پس انداز خواهند کرد.

سیستم‌های مالیاتی

۶ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

سیستم‌های مالیاتی در حوزه‌های قضایی و زمانی متفاوت بوده است. در اکثر سیستم‌های مدرن، مالیات بر دارایی‌های فیزیکی، مانند دارایی و رویدادهای خاص، مانند معامله فروش، اعمال می‌شود. تدوین سیاست های مالیاتی یکی از بحرانی ترین و بحث برانگیزترین موضوعات در سیاست مدرن است.

مالیات در ایالات متحده
بودجه دولت ایالات متحده در ابتدا از مالیات مستقیم بسیار کمی تامین می شد. در عوض، آژانس های فدرال هزینه های کاربران را برای بنادر و سایر دارایی های دولتی ارزیابی کردند. در مواقع ضروری، دولت تصمیم می گیرد که دارایی ها و اوراق قرضه دولتی را بفروشد یا برای خدمات ارائه شده ارزیابی به ایالت ها صادر کند. در واقع، توماس جفرسون در سال 1802 پس از کسب مقام ریاست جمهوری، مالیات مستقیم را لغو کرد. فقط مالیات غیر مستقیم باقی مانده بود که کنگره آن را در سال 1817 لغو کرد. بین سال های 1817 و 1861، دولت فدرال هیچ درآمد داخلی جمع آوری نکرد.

در طول جنگ داخلی 3 درصد مالیات بر درآمد از افراد پردرآمد اخذ شد. تا زمانی که اصلاحیه شانزدهم در سال 1913 تصویب شد، دولت فدرال مالیات بر درآمد را به عنوان یک اقلام درآمد معمولی ارزیابی کرد.2 از سال 2022، مالیات ایالات متحده برای طیف گسترده ای از اقلام یا فعالیت ها، از درآمد گرفته تا خرید سیگار و بنزین و ... اعمال می شود. ارث و هنگام برنده شدن در کازینو یا حتی جایزه نوبل.

اهداف و توجیهات مالیاتی
اساسی ترین کارکرد مالیات تامین هزینه های دولت است. در طول تاریخ توجیهات و توضیحات مختلفی برای مالیات ارائه شده است. مالیات های اولیه برای حمایت از طبقات حاکم، تشکیل ارتش و ایجاد دفاع استفاده می شد. غالباً اقتدار مالیات از حقوق الهی یا فراملی سرچشمه می گرفت.

توجیهات بعدی در مورد ملاحظات سودگرایانه، اقتصادی یا اخلاقی ارائه شده است. طرفداران سطوح تصاعدی مالیات بر افراد با درآمد بالا استدلال می کنند که مالیات ها جامعه عادلانه تر را تشویق می کند. مالیات های بالاتر بر محصولات و خدمات خاص، مانند تنباکو یا بنزین، به عنوان یک عامل بازدارنده برای مصرف توجیه شده است. طرفداران تئوری کالاهای عمومی استدلال می کنند که مالیات ممکن است در مواردی ضروری باشد که در آن تأمین خصوصی کالاهای عمومی غیربهینه در نظر گرفته شود، مانند فانوس دریایی یا دفاع ملی.

انواع مختلف مالیات
همانطور که در بالا ذکر شد، مالیات بر انواع مختلف عوارض اعمال می شود. اینها می توانند شامل (اما محدود به این نیستند):

مالیات بر درآمد: دولت ها مالیات بر درآمد را بر درآمد مالی ایجاد شده توسط همه نهادهای تحت صلاحیت خود، از جمله افراد و مشاغل، اعمال می کنند.
مالیات بر شرکت: این نوع مالیات بر سود یک شرکت وضع می شود.
عایدی سرمایه: مالیات بر عایدی سرمایه بر هر گونه عایدی سرمایه یا سودی که توسط افراد یا مشاغل حاصل از فروش دارایی های خاص از جمله سهام، اوراق قرضه یا املاک و مستغلات به دست می آید، وضع می شود.
مالیات بر دارایی: مالیات بر دارایی توسط یک دولت محلی محاسبه می شود و توسط مالک یک ملک پرداخت می شود. این مالیات بر اساس ارزش ملک و زمین محاسبه می شود.
ارث: نوعی مالیات که از افرادی که دارایی متوفی را به ارث می برند، اخذ می شود.
مالیات بر فروش: مالیات بر مصرفی است که توسط دولت بر فروش کالاها و خدمات وضع می شود. این می تواند به شکل مالیات بر ارزش افزوده (VAT)، مالیات کالا و خدمات (GST)، مالیات بر فروش ایالتی یا استانی، یا مالیات غیر مستقیم باشد.

عملکرد حرفه ای حسابدار

۷ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
10. اخلاقی
حس قوی صداقت و تمایل به صداقت ویژگی هایی هستند که اعتماد به کار و عملکرد حرفه ای حسابدار را القا می کنند. این یک ویژگی است که باید به زندگی شخصی آنها نیز تعمیم یابد، زیرا حسابداری که توانایی اخلاقی درست را دارد و به عنوان یک شهروند برجسته زندگی می کند کسی است که به احتمال زیاد از قوانین قانون تبعیت می کند. شهروند مطیع قانون بودن به این معنی است که این ویژگی در نحوه انجام دفاتر حسابداری نیز نمایان می‌شود: یکی که در چارچوب قوانین عمومی قابل قبول حسابداری است و دیگری که از همه قوانین مربوطه پیروی می‌کند.

اطمینان حاصل کنید که شخصی که امور مالی و حسابداری شما را مدیریت می کند این ویژگی های شخصیتی حسابدار را دارد!

Infinit-O یک شریک قابل اعتماد راه حل های F&A است که می تواند به شما کمک کند تا یک تیم اختصاصی از متخصصان حسابداری در هر سطحی از جمله حسابداران رسمی رسمی که به طور خاص برای نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده اند، با صرفه جویی در هزینه تا 70٪ بسازید و راه اندازی کنید. ما می‌توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم، خواه این اهداف رشد، بهره‌وری بهتر یا صرفه‌جویی در هزینه‌های پایین باشد. با دسترسی به استعدادهای عالی که از فناوری های پیشرفته استفاده می کنند، ما برخی از بهترین راه حل های استراتژیک را برای کسب و کار شما ارائه می دهیم. ما دارای گواهینامه ISO و مطابق با GDPR هستیم، بنابراین اطلاعات شرکت و مشتری شما نزد ما امن است.
برای شرکت‌های پرتفوی یا آن‌هایی که توسط شرکت‌های سهام خصوصی حمایت می‌شوند، پتانسیل رشد و سودآوری عوامل تعیین‌کننده برای جذب سرمایه‌گذاران هستند. به این ترتیب، صاحبان مشاغل باید از روندهای فعلی در بازار آگاه باشند تا به مزیت رقابتی دست یابند و سرمایه گذاری های خود را به جلو ببرند.

امروزه تجربه مشتری (CX) به عاملی حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری تبدیل شده است. بر اساس نظرسنجی Forbes Insights و Arm Treasure Data، 77 درصد از مصرف‌کنندگان برای CX شرکت به همان اندازه ارزش قائل هستند که برای کیفیت محصولات و خدمات آن ارزش قائل هستند و 74 درصد گفته‌اند که احتمالاً فقط بر اساس تجربه خرید می‌کنند.

ارائه یک CX قابل توجه و مثبت به مشتریان و/یا مشتریان در کل سفر مشتری آنها یکی از راه‌های تقویت وفاداری و حفظ برند است که منجر به درآمد و رشد بیشتر می‌شود - و این دلیل بیشتر برای شرکت‌های پرتفوی برای اولویت‌بندی آن است.

در حالی که همیشه می توانید تیم CX ورودی و/یا خروجی خود را در داخل استخدام کنید، برون سپاری آنها به دلیل مزایای زیر سودمندتر است، به خصوص برای شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند:

اثربخشی هزینه

اغلب، شرکت‌های پرتفوی رو به رشد منابع محدودی دارند که باید به صورت استراتژیک برای افزایش سرمایه و در عین حال بهبود جریان نقدی استفاده کنند. در این مورد، برون سپاری CX نسبت به استخدام داخلی سودمندتر است زیرا به پول شما ارزش بیشتری می دهد. جدای از کاهش هزینه های سربار و نیروی کار مانند حقوق و مزایای کارمندان، به شما این امکان را می دهد که از نظر خدماتی که استفاده می کنید و هزینه آن را پرداخت می کنید انعطاف پذیر باشید و بسته به نیازهای فعلی کسب و کار خود به راحتی افزایش یا کاهش دهید.

در عین حال، نیازی به سرمایه‌گذاری روی نرم‌افزار، برنامه‌ها و سایر فناوری‌های پرهزینه نیز نیست، زیرا ارائه‌دهنده برون‌سپاری شما از زیرساخت‌های لازم برای رسیدگی به پشتیبانی مشتری و سایر خدمات مرتبط مراقبت می‌کند.

تجزیه و تحلیل داده ها

۷ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

امروزه، حسابداران و CPA ها وظایفی را انجام می دهند که نیازمند مهارت های تحلیلی با نرخ های فزاینده ای است که عمدتاً به دلیل تکثیر داده ها در صنایع است.

کاربردهای زیادی از تجزیه و تحلیل داده ها در دنیای حسابداری وجود دارد. به عنوان مثال، حسابرسان از تجزیه و تحلیل برای فعال کردن فرآیندهایی مانند نظارت مستمر و حسابرسی استفاده می کنند. به طور مشابه، حسابدارانی که نقش مشاوره ای در سازمان خود دارند، می توانند از داده های بزرگ برای شناسایی الگوهای رفتار مصرف کنندگان و بازارها استفاده کنند که می تواند منجر به فرصت های سرمایه گذاری و سود بیشتر شود.

حسابداران مدرن باید یک ذهنیت تحلیلی ایجاد کنند تا با روندهای صنعت همگام شوند و در نیروی کار رقابتی باقی بمانند.

چگونه یک حسابدار شویم
واضح است که حسابداری فراتر از اعداد و ارقام را شامل می شود - این یک زمینه پر تقاضا با فرصت های بی شماری برای ارائه است. با توجه به رشد تصاعدی صنعت حسابداری و مالی، مزایای اخذ مدرک حسابداری بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

اگر حسابدار شدن قدم بعدی در حرفه شماست، منابع زیادی برای کمک به شما برای آماده شدن برای این نقش وجود دارد. یکی از گام های مهم این است که اطمینان حاصل کنید که بهترین آموزش ممکن را دنبال می کنید، مانند لیسانس علوم در مدیریت مالی و حسابداری، که می تواند به شما کمک کند انتظارات کارفرمایان بالقوه را برآورده کنید و به اهداف حرفه ای خود برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این، و سایر برنامه های مدرک لیسانس که می توانند حرفه حسابداری شما را پیش ببرند، صفحات برنامه ما را بررسی کنید. اگر به دنبال شغلی در زمینه حسابداری یا امور مالی هستید، اکنون زمان مناسبی برای حرکت است. پیش بینی می شود مشاغل مالی تا سال 2030 هشت درصد رشد کنند و دستمزدهای رقابتی این صنعت، شغل حسابداری یا امور مالی را به یک انتخاب جذاب تبدیل می کند.

در سال 2020، متوسط ​​دستمزد سالانه برای همه مشاغل تجاری و مالی 72250 دلار بود، با مشاغل خاص مانند تحلیلگران مالی به طور متوسط ​​بیش از 83660 دلار.

با این حال، جویندگان کار در این زمینه به سرعت متوجه می شوند که اکثر کارفرمایان به مدرک لیسانس نیاز دارند - حتی برای بسیاری از موقعیت های سطح ابتدایی. اگر به حوزه‌هایی مانند بودجه‌بندی، تحلیل مالی تاریخی یا پیش‌بینی‌های مالی علاقه‌مند هستید (یا تجربه کاری قبلی در آن‌ها دارید، احتمالاً مدرک کسب‌وکار مسیر درستی برای شما خواهد بود. اما کدام یک را باید دنبال کنید: مدرک لیسانس حسابداری یا مالی؟

رشته های حسابداری و امور مالی ارتباط نزدیکی با هم دارند، که می تواند تصمیم گیری در مورد اینکه کدام مدرک به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید و شغل مورد نظر خود را بدست آورید دشوار باشد. در اینجا، تفاوت‌های بین این دو رشته را بررسی می‌کنیم و برنامه‌ای را معرفی می‌کنیم که بهترین‌های هر دو مدرک را ترکیب می‌کند تا بتوانید علایق و مهارت‌های خود را با مدرکی هماهنگ کنید که شما را در مسیر موفقیت قرار دهد.

سیستم اطلاعات حسابداری

۷ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان

سیستم اطلاعات حسابداری بخشی از سیستم اطلاعاتی یک سازمان است که برای پردازش داده های حسابداری استفاده می شود. بسیاری از شرکت ها از سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند. صنعت بانکداری و مالی از هوش مصنوعی در تشخیص کلاهبرداری استفاده می کند. صنعت خرده فروشی از هوش مصنوعی برای خدمات مشتری استفاده می کند. هوش مصنوعی در صنعت امنیت سایبری نیز استفاده می شود. این شامل سخت افزار کامپیوتر و سیستم های نرم افزاری با استفاده از آمار و مدل سازی است.

بسیاری از شیوه های حسابداری با کمک نرم افزار حسابداری مبتنی بر کامپیوتر ساده شده اند. یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) معمولاً برای یک سازمان بزرگ استفاده می شود و منبع اطلاعات جامع، متمرکز و یکپارچه ای را ارائه می دهد که شرکت ها می توانند از آن برای مدیریت تمام فرآیندهای تجاری اصلی، از خرید تا تولید و منابع انسانی استفاده کنند. این سیستم‌ها می‌توانند مبتنی بر فضای ابری باشند و بر حسب تقاضا از طریق برنامه یا مرورگر در دسترس باشند، یا به‌عنوان نرم‌افزار نصب‌شده بر روی رایانه‌های خاص یا سرورهای محلی، که اغلب به‌عنوان در محل نامیده می‌شوند، در دسترس باشند.

حسابداری مالیاتی در ایالات متحده بر تهیه، تجزیه و تحلیل و ارائه پرداخت های مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی متمرکز است. سیستم مالیاتی ایالات متحده نیاز به استفاده از اصول حسابداری تخصصی برای اهداف مالیاتی دارد که می تواند با اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) برای گزارشگری مالی متفاوت باشد. قانون مالیاتی ایالات متحده چهار شکل اساسی مالکیت تجاری را پوشش می دهد: مالکیت انحصاری، مشارکت، شرکت سهامی و شرکت با مسئولیت محدود. بر درآمد شرکتی و شخصی با نرخ‌های متفاوتی مشمول مالیات می‌شوند، که هر دو بر اساس سطوح درآمد متفاوت هستند و شامل نرخ‌های حاشیه‌ای متفاوت (که بر هر دلار درآمد اضافی مالیات می‌گیرند) و نرخ‌های متوسط ​​(به عنوان درصدی از درآمد کلی تعیین می‌شوند).

حسابداری قانونی یک حوزه تخصصی حسابداری است که تعهداتی را توصیف می کند که ناشی از اختلافات یا دعوی قضایی واقعی یا پیش بینی شده است. "Forensic" به معنای "مناسب برای استفاده در دادگاه حقوقی" است، و این استاندارد و نتیجه بالقوه است که حسابداران پزشکی قانونی معمولا باید کار کنند.

حسابداری کمپین سیاسی با توسعه و اجرای سیستم های مالی و حسابداری تراکنش های مالی مطابق با قوانین حاکم بر عملیات مبارزات سیاسی سر و کار دارد. این شاخه از حسابداری اولین بار به طور رسمی در شماره مارس 1976 مجله حسابداری معرفی شد.

اولین مطالب آزمایشی من

۶ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.