عملکرد حرفه ای حسابدار

۱۳ بازديد
مشاوره مالیاتی رایگان
10. اخلاقی
حس قوی صداقت و تمایل به صداقت ویژگی هایی هستند که اعتماد به کار و عملکرد حرفه ای حسابدار را القا می کنند. این یک ویژگی است که باید به زندگی شخصی آنها نیز تعمیم یابد، زیرا حسابداری که توانایی اخلاقی درست را دارد و به عنوان یک شهروند برجسته زندگی می کند کسی است که به احتمال زیاد از قوانین قانون تبعیت می کند. شهروند مطیع قانون بودن به این معنی است که این ویژگی در نحوه انجام دفاتر حسابداری نیز نمایان می‌شود: یکی که در چارچوب قوانین عمومی قابل قبول حسابداری است و دیگری که از همه قوانین مربوطه پیروی می‌کند.

اطمینان حاصل کنید که شخصی که امور مالی و حسابداری شما را مدیریت می کند این ویژگی های شخصیتی حسابدار را دارد!

Infinit-O یک شریک قابل اعتماد راه حل های F&A است که می تواند به شما کمک کند تا یک تیم اختصاصی از متخصصان حسابداری در هر سطحی از جمله حسابداران رسمی رسمی که به طور خاص برای نیازهای منحصر به فرد شما طراحی شده اند، با صرفه جویی در هزینه تا 70٪ بسازید و راه اندازی کنید. ما می‌توانیم به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم، خواه این اهداف رشد، بهره‌وری بهتر یا صرفه‌جویی در هزینه‌های پایین باشد. با دسترسی به استعدادهای عالی که از فناوری های پیشرفته استفاده می کنند، ما برخی از بهترین راه حل های استراتژیک را برای کسب و کار شما ارائه می دهیم. ما دارای گواهینامه ISO و مطابق با GDPR هستیم، بنابراین اطلاعات شرکت و مشتری شما نزد ما امن است.
برای شرکت‌های پرتفوی یا آن‌هایی که توسط شرکت‌های سهام خصوصی حمایت می‌شوند، پتانسیل رشد و سودآوری عوامل تعیین‌کننده برای جذب سرمایه‌گذاران هستند. به این ترتیب، صاحبان مشاغل باید از روندهای فعلی در بازار آگاه باشند تا به مزیت رقابتی دست یابند و سرمایه گذاری های خود را به جلو ببرند.

امروزه تجربه مشتری (CX) به عاملی حیاتی در موفقیت هر کسب و کاری تبدیل شده است. بر اساس نظرسنجی Forbes Insights و Arm Treasure Data، 77 درصد از مصرف‌کنندگان برای CX شرکت به همان اندازه ارزش قائل هستند که برای کیفیت محصولات و خدمات آن ارزش قائل هستند و 74 درصد گفته‌اند که احتمالاً فقط بر اساس تجربه خرید می‌کنند.

ارائه یک CX قابل توجه و مثبت به مشتریان و/یا مشتریان در کل سفر مشتری آنها یکی از راه‌های تقویت وفاداری و حفظ برند است که منجر به درآمد و رشد بیشتر می‌شود - و این دلیل بیشتر برای شرکت‌های پرتفوی برای اولویت‌بندی آن است.

در حالی که همیشه می توانید تیم CX ورودی و/یا خروجی خود را در داخل استخدام کنید، برون سپاری آنها به دلیل مزایای زیر سودمندتر است، به خصوص برای شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند:

اثربخشی هزینه

اغلب، شرکت‌های پرتفوی رو به رشد منابع محدودی دارند که باید به صورت استراتژیک برای افزایش سرمایه و در عین حال بهبود جریان نقدی استفاده کنند. در این مورد، برون سپاری CX نسبت به استخدام داخلی سودمندتر است زیرا به پول شما ارزش بیشتری می دهد. جدای از کاهش هزینه های سربار و نیروی کار مانند حقوق و مزایای کارمندان، به شما این امکان را می دهد که از نظر خدماتی که استفاده می کنید و هزینه آن را پرداخت می کنید انعطاف پذیر باشید و بسته به نیازهای فعلی کسب و کار خود به راحتی افزایش یا کاهش دهید.

در عین حال، نیازی به سرمایه‌گذاری روی نرم‌افزار، برنامه‌ها و سایر فناوری‌های پرهزینه نیز نیست، زیرا ارائه‌دهنده برون‌سپاری شما از زیرساخت‌های لازم برای رسیدگی به پشتیبانی مشتری و سایر خدمات مرتبط مراقبت می‌کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.